...

Fula barn. De måste vara från Enköping eller någonting.


Kommentarer
Postat av: anna-lotta

men oskar, du vet väl att det inte finns några fula barn!



jag tycker dessutom att den där långa saken i andra videon till och med var lite söt.

2008-09-14 @ 12:47:07
Postat av: Oscar

Det kan vara världshistoriens största lögn. Tvärtom så är nästan alla barn rätt fula. Långtgående empiriska studier visar på resultat i den riktningen. Vetenskapligt belagt och allt. Dock så har jag två spädbarn i min närhet, och de är faktiskt riktigt söta. Och det har ingenting att göra med att jag känner föräldrarna. :)



Vad har förresten hänt med din blogg? Har den redan gått i graven, mött sin skapare osv?

2008-09-14 @ 15:06:41
Postat av: anna-lotta

haha, ack nej. har du inte hört att barnen är av jesus komna, oskyldiga och rena! (däremot kanske något vilseledda i klippen du postat...).



nej, jag har bytt blogg. jag förstod mig inte på det där med layout och allt det där! och så tipsade en på jobbet mig om blogspot! allt är så mycket enklare där, bara att klicka. och klicka.



2008-09-14 @ 16:47:13
Postat av: anna-lotta, igen

adressen är annalottasdagbok.blogspot.com



tror jag, jag har inte riktigt bott in mig där än

2008-09-14 @ 16:48:35
Postat av: Oscar

Haha. Det skulle precis lika gärna kunna förklara varför de är vederstyggliga, motbjudande och rent estetiskt hiskeliga. :)

Nä, livets hjärta och puls kan nog mycket väl finnas i den där reflexmässigt knipande bebisnäven.



Se där. Hoppas du slagit ned bopålarna för gott nu, så att jag slipper trixa vidare med bokmärken.

Haha, erkänn att du ändå tar lite stolthet i att inte behärska den moderna teknikens underverk? :)

2008-09-14 @ 22:06:35
Postat av: Anonym

åh, du har tillbringat tillräckligt med tid för att hinna med fullvärdiga antropologiska studier av de små liven hör jag! "den reflexmässigt knipande bebisnäven", jo jag tackar!



ja, jag känner mig ganska hemma. idag skulle jag ladda upp en bild, och tro mig när jag säger att jag blev förvånad över teknikens under. blogspot lät mig till och med välja var i inläggen som jag ville placera bilden! utan att jag slapp dra den fram och tillbaka med mitt eget jobbiga pekdon.



och som svar på din fråga - kanske. fast jag skulle nog ändå gärna vilja vara helt grym och sådär som många andra är. jag orkar bara inte lära mig något nytt.

2008-09-15 @ 00:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0